Komunikat w sprawie składania wniosków o nadanie Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina
Uprzejmie informuję, że termin do składania wniosków o nadanie Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina upływa 31 marca 2023r.
Wniosek o nadanie Medalu mogą złożyć:
1) Przewodniczący Rady Miejskiej w Szubinie;
2) Burmistrz Szubina;
3) stała komisja Rady Miejskiej w Szubinie,
4) dyrektor jednostki organizacyjnej gminy;
5) organizacja pozarządowa mająca siedzibę na terenie gminy Szubin.
Nadsyłane do Rady Miejskiej w Szubinie wnioski powinny odpowiadać wymogom określonym w uchwale nr XXXIII/402/17 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 22 czerwca 2017r. w sprawie ustanowienia Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina.
W uzasadnieniu wniosku należy wskazać zasługi kandydata dla Gminy Szubin. Do wniosku należy dołączyć zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych.
Wnioski można:
1) doręczyć bezpośrednio do urzędu gminy do Biura Obsługi Klienta – biuro nr 12;
2) przesłać do urzędu gminy pocztą tradycyjną na adres: Rada Miejska w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin albo poprzez skrzynkę e-PUAP - adres /63hqiye23j/skrytka.
Burmistrz Szubina
/-/ Mariusz Piotrkowski
Załączniki:
1) Wzór wniosku Wzór wniosku o nadnie Medalu;
2) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
3) Klauzula informacyjna RODO Klauzula informacyjna RODO