Podsumowanie odbioru azbestu w 2013r.


Wzorem lat ubiegłych, w roku 2013 realizowana była na terenie gminy i miasta Szubin usługa demontażu, transportu i unieszkodliwiania odpadów azbestowych z nieruchomości osób fizycznych i jednostki oświatowej.

Gmina Szubin otrzymała dotację na demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w wysokości 15 847,75 zł. Z tych pieniędzy usunięto azbest z 23 posesji, w ilości 50,18 ton.

Gmina Szubin otrzymała również dotację ze Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią w wysokości 5 000 zł na transport i unieszkodliwianie wyrobów azbestowych, dzięki którym usunięto azbest z 11 posesji, w ilości 22,05 ton.

Z budżetu gminnego na zadanie wydano środki w kwocie 2 720,65 zł.


Wytworzył: Alicja Hoffmann (17 grudnia 2013)
Opublikował: Alicja Hoffmann (17 grudnia 2013, 13:02:34)

Ostatnia zmiana: Alicja Hoffmann (17 grudnia 2013, 13:08:17)
Zmieniono: zmiana literówek

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 784

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij