Nabór wniosków na azbest 2017


Informujemy mieszkańców, zarządców jednostek użyteczności publicznej i przedsiębiorców, że mogą składać wnioski o sfinansowanie demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z posesji usytuowanych na terenie miasta i gminy Szubin. Zadanie realizowane będzie w roku 2017. Wnioski można składać w Urzędzie Miejskim w Szubinie do 28 lutego 2017r. Wzór wniosku dostępny jest na stronie www.bip.szubin.pl, w zakładce: sprawy do załatwienia → sprawy Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa.

W związku ze zmianą zasad dofinansowania przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
 i Gospodarki Wodnej w Toruniu, w roku 2017 Gmina pokryje koszty demontażu, transportu
i unieszkodliwiania w wysokości 70  % inwestycji. 30 % kosztów właściciele nieruchomości zobowiązani będą pokryć we własnym zakresie. 

Wytworzył: Alicja Hoffmann (24 stycznia 2017)
Opublikował: Alicja Hoffmann (24 stycznia 2017, 15:12:59)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 387

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij