Wniosek sołectwa o przeznaczenie środków funduszu sołeckiego.

I. Wymagane dokumenty:
•    Wypełniony wniosek o przeznaczenie środków funduszu sołeckiego wraz z uchwałą zebrania wiejskiego sołectwa, protokołem z zebrania wiejskiego oraz listą obecności.
Pobierz Wniosek sołectwa o przeznaczenie środków funduszu sołeckiego.odt (15kB) plik
Pobierz Uchwała zebrania wiejskiego o podział środków.odt (6kB) plik
Pobierz Protokół z zebrania wiejskiego.doc (40kB) word
Pobierz lista obecności.docx (20kB) word

II. Opłaty:
•    Brak

III. Przewidywany termin załatwienia sprawy:
•    Jeżeli wniosek wraz z załącznikami są kompletne, sprawa załatwiana jest od ręki.

IV. Sposób załatwienia sprawy:
•    Wypełniony i podpisany wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Szubinie, ul. Kcyńska 12 – Wydział Edukacji Sportu i Rekreacji, pok. nr 7.

V. Komórka odpowiedzialna:
•    Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12
Wydział Edukacji Sportu i Rekreacji, pok. nr 7, tel: 52 391 07 68, poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. 7:30 – 15:30, wtorek w godz. 7:30 – 17:30.

VI. Tryb odwoławczy:
•    W przypadku, gdy wniosek został odrzucony przez Burmistrza z powodu niespełnienia
warunków określonych w art. 5 ust. 2 lub 3 ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim (Dz. U. z 2014 r. poz. 301), zebranie wiejskie może ponownie uchwalić wniosek.

VII. Podstawa prawna:
•    art. 5 ust. 1-4 ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim (Dz. U.
z 2014 r. poz. 301).

VIII. Uwagi:
•    Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 30 września roku poprzedzającego rok budżetowy. Wniosek złożony z naruszeniem powyższego terminu podlega odrzuceniu.

metryczka


Wytworzył: Liliana Kobylarz (13 stycznia 2022)
Opublikował: Liliana Kobylarz (13 stycznia 2022, 12:06:22)

Ostatnia zmiana: Liliana Kobylarz (13 stycznia 2022, 12:42:59)
Zmieniono: Zmiana treści załącznika

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 84