Protokół kontroli Nr 10/19

Protokół kontroli nr 10/19
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie

 
 24 października  2019 r.
 
 
W dniu 24 października 2019 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12, realizując uchwałę IV/24/18 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 28 grudnia 2018 roku w godzinach od 11.30 do 13:00 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę Urzędu Miejskiego w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Mariusz Piotrkowski w następującym składzie:
  1. Michalak Artur - Przewodniczący Komisji;
  2. Hanna Adamczewska, 
  3. Pietrzycki Mariusz; 
  4. Rejment Maciej; 
  5. Woźniak Beata.
Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

Tematem posiedzenia było:
  • Kontrola przeprowadzonych zamówień publicznych w I półroczu 2019 roku.

Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.


Wytworzył: Maciej Rejment (31 października 2019)
Opublikował: Izabela Mężykowska (26 listopada 2019, 11:53:02)

Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (26 listopada 2019, 12:00:55)
Zmieniono: poprawiono formę

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 37

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij