Protokół kontroli Nr 8/19

Protokół kontroli nr 8/19
  Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Szubinie
  20 sierpnia 2019 r.

 
W dniu 20 sierpnia 2019 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12, realizując uchwałę IV/24/18 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 28 grudnia 2018 roku w godzinach od 11.00 do 13.30 Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę w Urzędzie Miejskim w Szubinie, którego kierownikiem jest pani Mariusz Piotrkowski.

Komisja w składzie:
  1. Michalak Artur - Przewodniczący Komisji;
  2. Adamczewska Hanna; 
  3. Pietrzycki Mariusz; 
  4. Rejment Maciej; 
  5. Woźniak Beata.
 
Lista obecności członków komisji stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Lista obecności gości stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

Temat kontroli:
Kontrola wydatków poniesionych na działalność OSP gminy Szubin w 2018 roku.


Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.



Wytworzył: Beata Woźniak (20 sierpnia 2019)
Opublikował: Izabela Mężykowska (20 sierpnia 2019, 17:13:47)

Ostatnia zmiana: Izabela Mężykowska (20 sierpnia 2019, 17:26:47)
Zmieniono: poprawiono formę

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 35

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij