Protokół kontroli Nr 42/18 - BIP w JST - Gmina Szubin

Protokół kontroli Nr 42/18

PROTOKÓŁ KONTROLI NR 42/18
Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szubinie
7 marca 2018 roku i 10 kwietnia 2018 roku

 
W dniu 7 marca 2018 r. w godzinach od 10:00 do 15:30 w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 12 oraz w dniu 10 kwietnia 2018 roku w godzinach od 11.00 do 18.00, realizując uchwałę nr XXXIX/488/17 Rady Miejskiej z dnia 28 grudnia 2017 r. Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Szubinie przeprowadziła kontrolę w Urzędzie Miejskim w Szubinie, którego kierownikiem jest pan Artur Michalak, w składzie:
  1. Hanna Adamczewska – Przewodnicząca KR;
  2. Barbara Nikodem – Wiceprzewodnicząca KR;
  3. Maciej Rejment – członek KR;
  4. Wioletta Borys-Stachowiak – członek KR;
  5. Anna Kijowska – członek KR.
Lista obecności członków Komisji stanowi załącznik nr 1 i 2 do protokołu.
Zawiadomienie o kontroli stanowi załącznik nr 3 i 4 do protokołu.

Porządek kontroli:
  1. Kontrola sposobu załatwienia skarg i wniosków obywateli oraz interpelacji radnych w 2017 roku.
  2. Analiza protokołów z kontroli dotyczących pracy burmistrza i podległych jemu służb sporządzonych przez zewnętrzne instytucje i organy kontrolne za 2017 rok.


Protokół dostępny w Urzędzie Miejskim w Szubinie, w Biurze Obsługi Klienta, w dniach i godzinach przyjmowania interesantów.


Wytworzył: Hanna Adamczewska (17 kwietnia 2018)
Opublikował: Izabela Mężykowska (16 maja 2018, 13:00:29)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 31

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij