Strona główna  >  Karty informacyjne SIOS


Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 26/2020
2. Zakres przedmiotowy wniosku wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na budowie elektrowni fotowoltaicznej p mocy do 20 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce oznaczonej numerami: 72/6, 72/11, 72/12, 72/15, 72/13, 72/8 obręb Szaradowo, 66, 67, 74, 94, 107, 151 obręb Zalesie, gm. Szubin
3. Znak sprawy OŚiR.6220.15.2020
4. Data złożenia 13 marca 2020
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) PV 1600 Sp. z o.o.
ul. Jasna 14/16 A
00-041 Warszawa
6. Wyszczególnienie załączników wniosku karta informacyjna przedsięwzięcia, mapa ewidencyjna, wypis z rejestru gruntów
7. Nazwa organu - adresata wniosku Burmistrz Szubina
ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miejski w Szubinieąd Miejski w Szubinie
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa pokój nr 4 tel. 052 3910783
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji brak
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy Nie znaleziono powiązanych kart.
12. Uwagi



Wytworzył: Alicja Hoffmann (2020-03-26)
Opublikował: Alicja Hoffmann (2020-03-26 14:00:37)
Ostatnia zmiana: brak zmian

wersja do zapisu wersja do druku  


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij