Strona główna  >  Karty informacyjne SIOS


Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 51/2019
2. Zakres przedmiotowy wniosku wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy 3 x 1 MW na działce o numerze ewidencyjnym 210 w Szubinie - Wsi, gm. Szubin
3. Znak sprawy OŚiR.6220.27.2019
4. Data złożenia 9 maja 2019
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) Barbara i Janusz Hernet
ul. Wybudowanie 1
Rynarzewo , 89-200 Szubin
6. Wyszczególnienie załączników wniosku karta informacyjna przedsięwzięcia, mapa ewidencyjna, wypis z rejestru gruntów
7. Nazwa organu - adresata wniosku Burmistrz Szubina
ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miejski w Szubinie
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa pokój nr 4 tel. 052 3910783
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji brak
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy Nie znaleziono powiązanych kart.
12. Uwagi



Wytworzył: Alicja Hoffmann (2019-05-22)
Opublikował: Alicja Hoffmann (2019-05-22 09:57:17)
Ostatnia zmiana: brak zmian

wersja do zapisu wersja do druku  


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij